Cp Söndag

Dom flesta brukar gilla Söndagar, just för att man tar de så lugnt och så. Men inte jag, neeeejdu! Jag avskyr Söndagar, för det är min första jobbdag efter jag vart ledig! :( Ska ta och rycka upp mig och inte vara så negativ ;D

Helgen har iallafall varit lugn och skön. I Fredags som sagt skulle jag hitta på nå med Suzie, och vad gjorde vi? Jo, vi lagade middag! Eller.. Patrik lagade middag medans jag, Suzie och Magnus satt och kolla på tv, haah ;) Var först och handlade, sen hem till oss och lagade middag, Burgundisk gryta. Det är så jävla gott! :) Blev en rätt sen middag, vi hade väl ätit klart strax efter halv tio.. Satt och smälte maten ett tag, och sen trallade jag och Suzie vidare till Anne och Kevin. Var där i ungefär 2 timmar, fram till tolv. Sen gick vi hem och sov!

Lördagen var det full rulle för mig, Patirk och Ebba! Vaknade där vi halv elva.. Fixade oss iordning och sen for vi ut till Antnäs för att hälsa på Anki. Var inte där alltför länge så då packade vi in oss i bilen och for till Mjölkudden och hälsade på Josef, Sara och Tyra :) Där satt vi och surrade ett tag. Sen efter det, då for vi till Björx till Jenny. Och där var Jenny, Loke, Emelie, Vilma, Douglas, Erik och Linnea :) Så där var vi också och surrade, men där blev vi lite längre. Möjligtvis i ungefär 2 timmar. Så när vi kom hem var klockan kring halv fyra. Då såg jag en film som gick på tv1000 och sen tog jag tag i den där satans disken! Men nu är den gjord iallafall ;)

Sen vid kvart i sex drog vi vidare till mamma och pappa för att käka middag. Det var som gott :) Men sen tog vi de lugnt. For på Ica Maxi och handlade lite godis och vara bara hemma. Tog sista kvällspromenaden där vod tolv så Ebba skulle få springa av sig lite, hon hade inte fått så mycket aktivering under dagen, bara aktiverat hjärnan när vi flängt runt så mycket :) Det uppskattade hon verkligen! Sprang som en idiot! ;)

Och nu då? Ja, nu ska jag göra mig lite frukost. Sen gå till tvättstugan och slänga i tvätten, och jaaa, fixa lite :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för gryta du snackar om? Det lät ju intressant :)

2008-01-20 @ 10:57:39
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Anonym

Det lät svingott. Det måste jag testa nån gång :)

2008-01-20 @ 16:33:04
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Lisa

Ja jag har tappat 5 kg på 3 veckor:9 I just looove it=)

2008-01-20 @ 19:46:31
URL: http://lajsaminelli.blogg.se
Postat av: Elina

Men Lisa då, var inte så negativ hela tiden var lite posetiv :D snart ska du ju ändå vara mammaledig en lååååång tid :)

2008-01-21 @ 06:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0