1 Januari 2008!

Känns helt fel att skriva 2008, haha! Men som jag skrev tidigare så tror jag de kommer bli ett riktigt bra år! Känns som så :)

Gårkvällen var ruskigt lugn. Var hemma och myste på med Ebba och Patrik. Sen där vid fem tiden gick jag och duschade och gjorde mig lite fin! ;P (för en gångs skull) Sen när Patrik kom hem (hade varit shaufför till sin mamma m.fl) så for vi och handlade på kvantum, sen ut till Elina, Daniel och Jossan i Ersnäs. Så där spenderade vi våran kväll. Väldigt lugnt med lite god mat och läskeblask :) Sen vid tolvslaget så gick jag, Patrik och Daniel ut och kollade på fyrverkerierna, riktigt fina var dom! :) Ebba fick stanna inne för hon gillade inte alls när de smällde :/ Stoppade svansen mellan benen och skakade! Stackars plutten. Sen efter det så for jag och Ebba hem och sov och Patrik for vidare och skjutsade hem sin mamma m.fl..

Så de var en lugn och skön kväll. Jag kan ju iofs inte dricka alkohol nu, men de var jätteskönt att vara nykter på ett nyår! Det var som ett tag sen sist det inträffade, haha :P

Så det var det. Och 1 Januari 2008 ska jag fira med att tvätta, hah! :) Jättekul va? Sen får vi se om nån mataffär är öppen, för har fortfarande inte handlat hem mat. Och de måste vi göra nu! Hmh..

Ha de så bra alla ni jävlar som är bakis! Mohahah :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad konstigt att hon är skotträdd, det trodde jag inte. Lycka är helt oberörd och det är väl Rex med. Fast det är ju inte hela världen om man säger så. :) Gott nytt år förresten!! :)

2008-01-01 @ 11:18:47
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Moa

Gott nytt år på dig med.. vi gick förbi elina o daniel på nyårsafton efter 12 slaget för att önska alla ett gått nytt år , men då hade ni redan hunnir fara. :/
Acke tackar ! haha

2008-01-02 @ 19:38:20
URL: http://litenmoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0