Utan dator!! :(

Äntligen får jag sitta vid en dator, och framförallt nöta lite internet! :) Våran dator gick sönder totalt i Fredags! :( Den är stendöd. Så vi har inget liv nu känns det som. Är helt åt helvete, skit tråkigt att bara kolla på tv hemma. För det finns absolut ingenting annat att göra. Och jag orkar ju inte städa hela tiden. Jag menar, hur kul är det?

Vi ska iallafall kolla imorgon om det kan gå på någon garanti, annars så måste vi beställa nån ny del till datorn vad fan det nu var för något. Dyrt!! :( Men en dator måste vi ha, det är ett som är säkert..

Helgen har iallafall mestadels spenderats hemma, och såklart hos Emma och Ida, haha! ;) Bara tagit det lungt.. Igår var jag och Ebba förbi på Björx en sväng på dagen och tog oss en promenad med Emelie, Jenny, barnen och Douglas! :) Rex fick stanna hemma, för han har ont i tassen :( Det var jättetrevligt. Länge sen sist. Efter promenaden så fikade vi hos Jenny. Supergott var det!! ;D

Och nu är det Söndag och jag är på jobbet! :( Känns väldigt tråkigt med tanke på vädret idag. Vi ville ut och köra lite skoter jag och Patrik, men det gick ju inte då jag jobbar. Blää! :( Vi tänkte ta det imorgon om det är lika bra väder, men antagligen så är det ju inte det, för vi har ju alltid sån otur! Aja, vi ser ju imorgon..

Nu ska jag fortsätta terrorisera svenska folket :D
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Malin

Är det därför du inte uppdaterat? :)

2008-02-17 @ 16:56:10
URL: http://malindas.blogg.se
Postat av: Malin

Det går alltså att laga? Ni vet vad det är? :)

2008-02-17 @ 19:42:11
URL: http://malindas.blogg.se
Postat av: Lisa

Ja livet leker! Det är underbart! och nu börjar det snart bli vååår:)

2008-02-18 @ 16:33:32
URL: http://lajsaminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0