Rastlös

Jag gnäller då fan alltid på att jag jobbar. Varför egentligen? När jag väl är hemma är jag så förbannat rastlös så det finns fan inge slut. Haha! :) Nåväl, man kan ju alltid behöva vila upp sig lite..

Igår gick det också sjukt bra på jobbet. En totalomvändning! Kan ha att göra med att jag ändrat min attityd. Försöker tänka positivt nu hela tiden och det syns då på mina resultat. Så det är kul! ;) Plus att jag har nedräkning tills jag slutar jobba. Haha! Det gör ju också saken bättre.. Tror jag har kvar ungefär 35 arbetsdagar kvar, sen är det färdighaft! Gudomligt! ;)

Jahapp. Har iallafall hunnit vara ute med Patrik och Ebba på isen idag på förmiddagen. Vi gick efter "skridskobanan" i stan, jätteskönt var det. Kanonväder! Annars har jag inte gjort mycket, bara varit hemma. Ska även på Waldorf ikväll och äta med Patrik och familjen. Gratis är alltid gott! ;D Det ska bli kul. Annars händer väl inget speciellt kan jag tänka mig..

Ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0