Ny vecka igen

Har sagt det flera hundra gånger, men jag säger det igen: Fan så veckorna går fort!! :) Men det är ju som sagt bara till en fördel tycker jag. 34 dagar kvar har jag att jobba nu, haha! Längtar så förbannat tills jag får gå hemma ;) Så nu är det nedräkning ;)

Dagen har varit lugn än så länge. Vi har varit och tvättat bilen idag iallafall. Den höll väl sig ren i ungefär en halv timma! HAH :P Men det är sånt man får ta.. Sen for vi till Antnäs och tog en promenad med Anki och hundarna till affären och tillbaka. Riktigt skönt ute idag! Synd bara att jag ska jobba, annars hade jag tagit mig en lång promenad nu på eftermiddagen. Sen har vi inte hunnit göra så mycket mer, hämtade hem mat, åt den, sen har jag även packat upp all tvätt för ett litet tag sen. Och nu så ropar duschen på mig! Sen är det bara att fara och jobba, igen! Känns som att det är det enda jag gör, jobbar.. Blä!

Hoppas det går bra på jobbet även idag. Igår gick det iallafall hyffsat, så det var superkul! :) får säkert veta idag vilken grupp som vann tävlingen. Har haft tävling förra veckan, och vinnarna får mat! ;D Vars vet jag inte. Men en middag skulle vi iallafall få. Inte för att jag är så sugen på att åka till Boden bara för att äta middag. Men vi ser ju, inte ens säkert att just vi vann. Men det känns så! Haha :P

Nä, nu måste jag faktiskt duscha. För jag är ju inte direkt snabb där inne! Så skönt att duscha, kan stå i säkert mer än en timma! :P

Kommentarer
Postat av: Malin

I'm gooood :) haha.

2008-02-11 @ 15:17:31
URL: http://malindas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0