Joppet

Sitter på jobbet nu. Längtar tills jag får åka hem för då har jag helg! ;) Tyvärr så är det ju ett tag kvar tills klockan blir nio. Men men, det klockslaget kommer ju iallafall :P

Idag har vi varit hos veterinären och vaccinerat Ebba, 1års vaccinationen + kennelhosta. Så nu är det avklarat! :) Efter det så for vi till Djurmagazinet och handlade hundmat och ben så Ebba blir mätt och belåten. Det började nämligen tryta lite i matlådan där hemma. Efter Djurmagazinet så for vi till Bil tema och handlade olja + oljefilter, så nu ska bilen fixas och gå som en klocka! ;)

Sen hämtade vi mat på från MAX så vi fick oss lite lunch när vi kom hem. Dessvärre mådde inte min mage bra så jag kunde i princip inte äta nånting alls! :( Så det blev bara att slänga. Typiskt!!

Imorgon tänkte jag och Patrik hitta på nå med Ebbs. Vad vet vi inte, men nånting! :) Kanske gå på isen i stan om vädret tillåter. Eller om man skulle göra nå annat, vi har ju som sagt inte bestämt oss för nånting än så länge. Nån som vill promenera? Emelie? Jenny? Nån? ;D Hör av er isåfall för jag kan fan inte ringa! :(

Nu ska jag pinas vidare. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa loke saknar att busa med tantlisa :)Vi måste hänga nån dag!! :)

2008-02-29 @ 09:30:08
URL: http://fibbz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0