Intensiv helg!

Så var helgen slut, den var kort men intensiv, haha! ;)

Resan till Stockholm gick bra. Flygresan gick sjukt fort. Har fått för mig att det brukar vara hundra gånger värre, men det var det ju inte! :) Magic var sjukt fin! ;) Sa till Emelie att jag tar han om det skulle bli någe problem, haha! ;D Kul att komma bort för en dag också. Tänkte först att de skulle bli långtråkigt, men tiden gick så jäkla fort. Tåget gick hem 17.13 och även den resan gick bra. Magic skötte sig utmärkt hela resan, kan inte tro att han bara är 8månader ;) Ebba skulle kunna lära sig mycket utav den lilla killen ;) (Fast han var iofs inte liten! Haha:)

Vi kom hem åtta på morgonen och då tog jag mig en tupplur till klockan tio. Skönt att ligga i sin egen säng och inte sitta och sova!! :)

Sen var det även full rulle hela dagen igår också. For till mamma och pappa och åt lite frukost och lånade telefonen. For sen hem och gav Ebbs frukost. Tog det lugnt några sekunder och for sen till storsand så att Ebba fick springa av sig lite. Det var uppskattat! ;) Sen for vi till Ersnäs och hälasde på i ungefär en halvtimma för att sedan åka vidare till Antnäs och käka middag! Det var gott :) Sen när vi kommit oss hem så for jag på statoil och handlade min efterlängtade glass som jag direkt slängde i frysen när jag kom hem. Tog en kort promenad med Ebba, sen in i duschen för att sen sätta mig vid tvn och äta glassen, gudomligt gott! :) Där vid kvart över tio tiden for jag och Patrik till Emma och hälsade på för hon hade så tråkigt :) Tog oss hem till tolv, och då dök jag i sängen. SKÖNT! ;)

Såja. Det var min helg det. Hunnit med mycket faktiskt! :) Och nu sitter jag på jobbet och det går hur kasst som helst! Har ingen motivation över huvud taget! :( Är så sjukt trött. Aja, det enda positiva är ju att jag har min nedräkning på att jag får sluta jobba, haha! :) Efter idag har jag bara 25 dagar till att jobba. Tjooo ;)

Nä, ska surfa vidare! Förhoppningsvis har vi en dator imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

Tack för alla fina ord om Magic :) Jag glömde ringa upp igen efter att du var i duschen! Men ni kan ju komma o hälsa på vilken dag som helst, bara att ringa före, vi är ju hemma hela veckan jag o alex =)

2008-02-24 @ 15:59:22
URL: http://em3lie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0