Fredag idag!

Idag har jag hunnit med massor känns det som, fast ändå inte! Haha ;)

Dagen börjades med en rastning av hunden. Sen blev det lite datanötande, frukost och avslutningsvis en morgondusch! (Duschar aldrig på morgonen, har svårt för det) Tjugo i elva kom Patrik hem från arbetsintervjun, den hade gått bra trodde han. Så nu hoppas vi bara på det bästa! Dom skulle höra av sig till veckan som kommer :)

Då Patrik kom hem så tog jag bilen och brummade vidare till Marie och Lycka (fast utan Ebba) så Marie fick trimma min lugg. Som nu ser normal ut! ;) Den var lite väl lång innan ska ni veta. Och så passade vi på att fika och pratade om allt möjligt, tex hundar! :P

Sen vid tolv så for jag och hämtade upp Emma, Ida och hundarna deras och vi for till Kallax där dom skulle möta upp två kompisar som ska vara här på besök över helgen! Skjutsade förbi dom på bolaget och sen hem till Ida. Idag är jag faktiskt sjukt sugen på att festa! Har inte varit det på väldigt länge, men just idag är jag det. Typiskt att det inte går! :( När jag dumpat av dom så hämtade jag upp Patrik och Ebbs och vi for på storheden en sväng. Patrik skulle på bolaget, typiskt! Och jag var på Lindex och H&M. Handlade baby sockar och en munktröja till den lille! Skit söööt ;) Har som totalt fastnat för brunt.

Och nu så sitter vi bara hemma! Patrik håller på att fixa lite korv i ugn och jag nördar som vanligt. Får se vad som händer ikväll, kanske en sväng förbi hos Emelie och Alex? Fårse som sagt, Emelie skulle iallafall höra av sig då dom kommit hem från Waldorf. Vilket lyx! ;D

Nu ska jag kika vidare. Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Underbart med fredag!

2008-02-29 @ 15:53:19
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Malin

Klart du får komma :)

2008-02-29 @ 18:22:40
URL: http://malindas.blogg.se
Postat av: Jonna

hehe, du e sååå välkommen å hjälpa till:P

2008-03-01 @ 11:40:38
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Anonym

Hon hade nog sprattlat som en tok om hon trillat i. Roliga klöäsmärken man hade haft efter det. :) Krille försökte locka i henne och hon var allt bra nära, till sommaren har hon nog samlat nog med mod för att våga bada i älven iaf ;)

2008-03-01 @ 15:56:37
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0