Det löser sig!

Sådärja. Då har vi beställt nya data delar. Förhoppningvis kommer det redan på Onsdag, det brukar gå snabbt. Så då blir livet normalt igen, haha! :)

Såg även idag när jag lånade Emmas dator att jag låg på tredje plats på en lägenhet på Marieberg. Vi vill ju gärna flytta dit, men vette tusan om vi har råd med det i dagsläget? Funderar på att tacka nej, och sen fortsätta söka så att vi kan flytta efter sommaren kanske. Det känns lite bättre faktiskt, så man har fått iordning på allt vad det gäller ekonomi och bebis. Haah! ;P Tror det får ta och bli så..

Happ, sitter på jobbet nu igen. Går inte så bra, för ingen svarar. Kanske inte så många som hunnit hem från jobbet ännu. Men det är smällar vi får ta. Gör inte mig nånting eftersom då har jag möjlighet att nöta lite, heeh! :)

Hade inget mer på hjärtat, så ska surfa vidare!
Have a nice day!!

Skänker en tanke till min favorit, Patrik, I wish you good luck tomorrow!! ;) Hoppas det går vägen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo datorn är lika viktig som tv'n. Man klarar sig utan dom, fan vad tragiskt haha

2008-02-18 @ 18:52:17
URL: http://malindas.blogg.se
Postat av: Thess

Åhh. Vad ska din favvis hitta på imorn?! Intervjuu janske?! ;)

2008-02-18 @ 21:12:04
Postat av: Jonna

Hur länge till skulle du jobba?:)

2008-02-19 @ 04:46:07
URL: http://jonna1983.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0