Alla hjärtans dag! :)

Idag är det en kärleksdag, haha! :) Inte för att jag ser dehär som någon speciell dag, den är bara allmänt mysig! :)

Vad har vi då gjort idag? Jo, jag var och väckte Emma och Foxy så dom kunde hänga på till stan med mig, Patrik och Ebba! Så vi tog oss en snabbpromenad genom staden och sen ut på isen en kort sväng. Det blåste utav helvete så det var då inte skönt på isen kan jag ju säga! Men lite fick hundarna springa iallafall :) Eller ja, Ebba iallafall.. Foxa går bara fint brevid Emma :P Fin valpen där!!

Annars har det inte hänt mycket inte. Kom precis hem, har varit på Djurmagazinet och handlat hundmat och även lite grisöron och smått och gott. Tänkte att mitt födelsedagsbarn ska få nånting gott på sin ettårsdag! ;) Patrik släppte av mig och Ebba på Rimi när vi for hem, och så gick vi därifrån, så hon fick sig en liten promenad innan vi ska till mamma och pappa och äta gomiddag! Fläskfilé, potatisgratäng och pepparsås :) Hoppas på sallad också!

Så jag ska nog ta och hoppa in i duschen nu innan vi ska fara, så jag ser någorlunda fräsch ut, haha! :D
Ha en bra Alla hjärtans dag allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

anv: vilma
lösen: vilma

2008-02-15 @ 14:42:35
URL: http://em3lie.blogg.se
Postat av: Thess

Ja, absolut!! :) Jag gör ingenting imorn! Vad gör du? Vi rings vettja :D

2008-02-15 @ 15:06:29
Postat av: jonna

hur mår du å magen:)

2008-02-17 @ 07:41:33
URL: http://jonna1983.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0