Tisdag

Uppe tidigt nu igen. Tråkigt att jag aldrig kan få sova längre en sju (med det menas till SENAST sju).. men det är väl smällar jag får ta :P

Gårdagen var bra. Efter att Emil käkat lunch for vi och storhandlade så nu har vi mat i kylen och frysen igen :) Gött. Sen var det bara hem för att slappa lite och slänga Emil i sängen, han slocknade på väg från storheden. När han vaknade så var det bus och lek på schemat :) Efter att han fått middag/gröt så for vi på apoteket och sen vidare till Björx och lämnade bilbarnstolen som vi sålde. Skönt att bli av med den, vi hade ingenstans att förvara den. Så nästa barn får en ny ;) Väl hemma satte Patrik igång med middagen. Det blev fläskytterfilé(?), pommes och en slags pepparsås. Skitagott :D

Sen var det kväll och Emil skulle sova. Så efter han somnat så passade jag på att fara på Maxi och handla Emils grejer. Så nu har vi bunkrat upp med både välling och blöjor, så det borde räcka ett tag ;) Hade fått en massa rabattkuponger så det blev väldans billigt. Enligt mig ;) Betalade 400 kr för 3 blöjpaket, ett storpack välling(20liter) och typ 11 st burkar med mat. Inte dåligt va? ;)

Idag vet jag inte alls vad som händer? Kanske vi åker ut till Antnäs (eller Måttsund, vars dom nu är) och hälsar på? Får se helt enkelt. Sen tänkte jag även försöka få Patrik till att gå på bio nån kväll. Kanske ikväll? Han fick 2 biobiljetter från jobbet så då passar det ju bra. Måste bara se så det går nån bra film? :)

Nu ska jag ta mig lite frukost. Jordgubbsfil och flingor, mums! ;)

Kommentarer
Postat av: moa

Även jag är uppe med tuppen idag igen, synd bara att jag inte har nån mobil , då hade jag terrar du som är den ända som är vaken :P

2008-12-30 @ 07:38:26
URL: http://moanystrom.wordpress.com
Postat av: Marie

Se Australia. Den ska tydligen vara skitbra. Den vill jag se. :)

2008-12-30 @ 08:29:09
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Marie

Jo, tre timmar. Mamma sa dock att hon inte ens hann börja vända sig i stolen för tiden gick så fort och hon är inte lättcharmad när det gäller film. ;)

2008-12-30 @ 10:07:45
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Malin

Kan ju inte sova när jag mår dåligt. Men tror jag lyckades somna där vid 6 :) Huvva. Vill må bra, helst igår haha

2008-12-30 @ 12:51:23
URL: http://malindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0