Inte länge kvar nu..

Åhnej. Julafton är om endast 5 dagar. Tiden går i all världens fart, hinner inte riktigt med. Men så blir det när man har småbarn :)

Idag vet jag inte alls vad vi ska sysselsätta oss med? Tog aldrig bilen igår så möjligtvis kanske jag får ta den idag? Idag kanske vi kan hälsa på Malin då? Justfan, hon ska ju till skräckhuset! (Tandläkaren) Nåja, det löser sig. Annars får vi hitta på nå annat spännande.

På Tisdag ska jag iväg på stan en sväng. Måste handla dom sista julklapparna. Vadå sista minuten julklappar? Haha. Men det är lätt att det blir så. Så farmor (Emikls farmor) ska komma hit och vara med Emil medans, känns jobbigt att dra med barnvagn i juletid. Kommer ju knappt fram då! Så jag far själv i nån timma, brukar inte vara så länge på stan, tycker bara det blir jobbigt.

Nu är det frukost på schemat!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är nog klar hos tandis efter 14 nångång. Om jag överlever dvs. Mår dåligt redan nu :)

2008-12-18 @ 10:51:02
URL: http://malindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0