Inget igår..

Nej. Blev inget inlägg igår, hade ej tid. Så tar och uppdaterar en snabbis nu. (Inte allrför lätt med en Emil i famnen!:)

På förmiddagen var vi hemma. Emils faster Sara kom förbi och hängde med oss, alltid lika trevligt :) Kring halv två tog vi oss en promenad och sedan körde vi hem Sara och jag och Emil fortsatte till Nathalie och Nova :) Nova var typ jätteglad när vi var där, det lilla charmtrollet ;)

Halv fem brummade vi hem och hämtade Ebbs och sen vidare till mamma/mormor. Hon bjöd på sushi (?) som jag testade och fyfaan vad det var äckligt! Haha :) Blev att jag åt nudlar istället då jag kom hem och Emil hade somnat :P

Det var våran dag det. Idag ska vi kanske åka till Marie och Vince om vi kan låna mammas bil. Vara lite social med dom också ska Marie klippa min lugg för nu ser den hemsk ut! :(

Nu är Emil jättevrång, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Hoppas luggen blir fin! :)

2008-12-03 @ 08:17:56
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0