Är klockan bara 3?!

Nu är jag och Emil nyss hemkomna från Björx. Vi har varit och hälsat på hos Jenny, Loke och Dolly. Även Jonna, Ellen, Zeke och Edwin var där. Alltid lika trevligt att träffa dom! :) Så vi har suttit och surrat och fikat lite. Emil och Ellen pussades på golvet, synd bara att jag inte hade med mig min kamera, för det var skitgulligt! ;)

Som rubriken lyder så fattar inte jag (Inte min hjärna iallafall) att klockan bara är tre? Känns mer som att den skulle kunna vara vid 7 tiden. Det beror ju på mörkret, men jag blir så seg och deprimerad. Inge kul. Nåväl, resten av dagen blir väl att spendera hemma. Emil ligger helt däckad i sin säng av trötthet. Första gången han sover idag! Och man blir ju såklart trött av att hälsa på folk där det är massa barn :)

Det var väl allt jag hade att skriva. Inte så mycket med andra ord! ;)
Har lagt in lite bilder från julen på pixbox men blev jättelite bilder. Måste vänta tills Januari, då kan jag lägga in flera.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0