Mammas prins är inte liten längre

Nä, Emil börjar bli stora killen nu. Tiden har bara spungit iväg, när har han hunnit växa och blivit så stor? Idag har han iallafall fått sitta i sin nya tripptrapp stol för första gången, det tyckte han var superkul, han ser ju så mycket när han sitter så högt upp :)

Sen så har han även fått äta puré idag för första gången. Två gånger har han hunnit med det faktiskt. Han fick morotspuré till "lunch" och sen fick han katrinplommon till "middag" ;) Han tyckte om båda två, men katrinplommon var bäst! Han blev helt tokig, haha :) Är säkert jättesött och gott :) Så ska ge han det varje dag nu så kanske magen kommer igång. Får hoppas på det iallafall :)

Annars har vi bara tagit det lungt idag. Bara varit hemma, tagit nån promenad och lallat på. Har även hunnit tvätta, duktig som jag är ;) Funderar att glida iväg en sväng, kanske till Ica Maxi och köpa nå gott kanske? :P Skitsugen på nå.

Imorgon blir det iallafall en fika i stan, ska bli trevligt :)

Nu har Emil somnat och han är tyst och nöjd. Riktigt skönt, för både mig och han. Han är så grinig när han blir övertrött. Och nu för tiden går det inte att söva han i famnen längre, han vägrar att somna då. Han somnar bara om jag lägger han i våran säng med en kudde vid ansiktet, då blir det mysigt tycker lilleman ;) Så det är ju bra, att han somnar av sig själv, fast å andra sidan var det så mysigt när han ville sova i famnen. Så där har vi ett tecken på att han inte är liten längre! Han får inte växa och bli nå större. Kan vi inte stanna tiden?! ,)

Over and out..

Kommentarer
Postat av: Malin

Det blir nog inte så mycket fest för min del. Ska köra till Ikea lördag morgon :)

2008-08-31 @ 23:19:23
URL: http://malindas.blogg.se/
Postat av: Marie

Hoho, Emil blir ju stora pojken nu ju! :) Visst kan vi klippa lugg någon dag. När tycker du? :)

2008-09-01 @ 13:25:06
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan :)



Är du medlem på gratisgen? Om inte, klicka då på denna länken och bli snabbt medlem :D



http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du sedan behöver göra är att samla ihop 1 poäng och det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D) Grejerna du sedan får är t.ex. sex and the city skolådan, 15 trisslotter o 10 tialotter, presentkort på MQ, en digitalkamera eller nåt annat kul :D Missa inte denna bra sida!

2008-09-01 @ 13:32:24
Postat av: Lillis

Tjosan..Påminner bara om onsdagen :) ta med dej folk :o)

2008-09-01 @ 13:58:42
URL: http://trottergrand.blogg.com
Postat av: Malin

Det kommer fler gånger :) jag ska till ikea juuuu hihi

2008-09-01 @ 18:57:32
URL: http://malindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0