Vad hände?

Jag tror minsann vädergubben ändrade sig, för nu skiner solen som aldrig förr :) Bra timing, just precis då jag åker till jobbet så spricker det upp. Det var som inte meningen att jag skulle få se nå sol ljus idag, för nu måste jag sitta här inne på jobbet och uggla fram till klockan nio. Och då mina vänner, då kan jag lova att solen är borta! Typiskt.

Nåväl, hoppas på soligt väder imorgon iallafall, för då ska jag, Ida, Emma(?) och hundarna ut på isen och så tänkte vi ta med oss en termos med varm choklad och mysa på där på förmiddagen, så jag hinner till jobbet sen. Det kommer säkert bli super mysigt!! :) Och hundarna kommer uppskatta det också, att få vara ute i solen :) Ebbs älskar solen, så fort de finns en liten solfläck i soffan så lägger hon sig precis där och myser, goa hund! ;D

Nu ska jag ringa ett samtal till, sen gå på rast!

Kommentarer
Postat av: Helena

Och nu har det blivit dåligt väder här haha.. Det har som bytt av varandra :P

2008-04-02 @ 18:18:09
URL: http://hheelleennaa.blogg.se
Postat av: Malin

Det är roligt med pengar :) Nope har inte hört nå om det blir nå jobb. Spännande att se hihi. Okidoki. Ska vilma med?

2008-04-02 @ 21:05:20
URL: http://malindas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0