Underbara människor!!

Kom till jobbet som vanligt idag, väntade på att vi skulle ha vårat startmöte. Innan startmötet så ville Auli säga en sak. Hon hade ett papper i handen där det stod Lycka till med babyn! Förstod att det var riktat till mig eftersom det som sagt är min sista dag idag. Och sen så är dom sötare än sötast att dom skramlat ihop lite pengar och gjort en babytårta åt mig!! :) Världens finaste tårta! Den var gjord av blöjor! :D Och där fanns även en bebisfilt, nappflaska, nappar och en jättefin nalle :) Kan hända att jag glömt nämna nånting, men den var hur fin som helst iallafall :)

Så ett stort tack till Emma, Sollan, Therese, Sara.B, Carro, Sara.S, Auli, Moa, Agnes, Lisa och Johanna!! Ni är guld värda! ;) Det här kommer jag minsann inte att glömma, tro mig!! :)

Nu känns det ju till och med lite tråkigt att sluta jobba, haha! :) Nä, det blir nog bra, man får helt enkelt hålla kontakten med alla guldklimpar iallafall :) Eller hur?! :P

Det var allt jag hade på hjärtat för tillfället, att jag har världens bästa arbetskompisar!! :)
När jag kommer hem så ska jag knäppa kort på min blöjtårta och lägga upp en bild så ni andra vänner får se hur fin den var :)

Nu är det rast! :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Jo jag har sagt upp mig. Kände att det var dags attgör något annat, har ju som varit där i över 4 år. Men som det ser ut så blir jag nog bara arbetslös i ca 1 månad. Hur är det med dig då? Nu är det inte så länge kvar innan den lilla kommer. Hoppas att allt går bra.:)

2008-04-03 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0