Stan och Skellefteå tripp!

Sådärja, då var det Lördag. Vad har hänt sen sist jag skrev?

Ja.. i Torsdags så skulle jag ju till mamma och äta vilket jag nämnde. Kan ju även då nämna att jag var Sjukt slö, så mamma både hämtade och körde sen hem oss istället för att gå. Haha! :) Hade fortfarande ont i fötterna sen min och Idas jättelånga promenad i Onsdags. Däremot fick vi oss en liten promenad för när vi kom hem gick vi fram och tillbaka till Rimi. Lisa var sugen på glass! ;) Sen var jag bara hemma och låg framför tvn hela kvällen.

Igår förmiddag så blev det en promenad med Emma och hundarna till Marieberg där vi hämtade bilen. Då fick hundarna en liten promenad, så sen for vi och dumpade dom hemma och drog till stan. Började med att äta lunch eftersom jag var tokhungrig! :) Sen knallade vi runt på en massa olika affärer. Handlade bebiskläder så vi nu har så de räcker i början. Handlade även t-shirt och luvtröja till Patrik eftersom dom hade en massa REA på Cubus. Riktigt bra!! :) Och vad fick jag själv? Jo, en cola och hårsnoddar. Haha! ;D Äh.. mycket roligare att handla till andra tycker jag. Men sen när bebis är ute och man börjar minska i storlek, då ska jag minsann köpa kläder. Tacka gudarna för skattepengarna jag får tillbaka! :P

Nåväl.. Var hemma vid tre snåret och då for jag, Patrik och Ebbs till huset och bytte till sommardäck, sen till MAX och hämtade mat som vi tog med till Antnäs och käkade med Patriks mamma. Stannade och pratade ett tag och sen for vi och tvättade bilen och sen hem. Blev en lugn kväll för min del.

Idag var det en tidig morgon. Klev upp halv åtta, tog ut Ebba&gav henne mat, duschade, väckte Patrik och sen slängde vi in oss i bilen och satte fart mot Skellefteå! Var liiite sent ute så vi körde rally i princip hela vägen, haha. Men vi kom fram i tid iallafall :) Gick jättebra för både Lycka och Rex, riktigt kul må jag säga!! :) Ebba var bångstyrig som vanligt :/ Men det gick bra iallafall. Och klantig som jag är så glömde jag ju självklart min kamera!! :(

Måste verkligen lära mig att ta med den, för vad ska jag annars ha den till när den bara ligger och skräpar?

Efteråt så for vi och käkade lunch. Jag, Patrik, Marie, John, Emelie och Alex. Rätt gott, men lite konstig personal tyckte jag allt, haah :) Efter maten så drog vi vidare till Jenny-Ann för där hade vi en liten Amstaff träff. Vissa drog lite däck, och andra inte. Jag drog ingenting med Ebba.. Men medans dom gick en promenad med hundarna som drog däck så passade vi på att prova Springpole (??) med Ebba. Gissa om det var uppskattat!! Jag visste allt att det fanns mycket kamplust i min pingla. Det tyckte hon var sjukt kul :) Även Magic också, han och Ebba fick turas om och båda satt och sjöng när den andra slet och hade sig. Haha! :)

Sen brummade vi hemmåt och är typ nyss hemkomna. Så det blev en heldag i Skellefteå, men inte är jag ledsen för det inte. Då har man gjort något denna helg iallafall :) Och imorgon blir det lugnt.. Patrik har tagit på sig ett extrapass så han jobbar hela förmiddagen, men då är han ju iallafall hemma till två. Så man hinner ju ändå umgås! :) Vi ska iallafall och handla imorgon, för nu är det tomt i kyl&frys.

Nu blev det långt. Ska slappa i soffan nu, inte bara hundarna som blir trötta av utställningar, jag och Patrik är helt slutkörda. Haha! :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Jonna

kul att allt har gått bra:D
Ja men fika i veckan hade ju varit trevligt!
Å idag går man in i v 39!!:D

Nu ska ja ut å cykla!

2008-04-27 @ 10:30:19
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Suzie

Hörrö.. tjockis kan du vara själv.. :P Hihi...Puss på lillen i magen. :)

2008-04-27 @ 14:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0