Nyvaken

Idag är det helg, vilket innebar att Lisa sov ända till kvart i tio! ;) I vanliga fall kliver jag alltid upp strax före nio, men inte idag inte. Idag fick jag sovmorgon! ;)

Igår blev det inte många knop gjorda. Var mest hemma under dagen och käkade godis och kolla på tv :) vid fem for vi till mamma och pappa och käkade middag, Tacopaj med sallad! ;) Sen hem, duschade, och där vid halv nio drog jagmig iväg till Emelie eftersom hon hade såååå tråkigt :D Stannade där till ungefär halv tolv och sen hem.

Idag vette tusan vad som händer. Ska iallafall försöka dra med mig Patrik tll skogen eller nå liknande så vi kan ta en promenad med Ebba. Det gjorde vi alltid för, men aldrig numer! :( Vilket är tråkigt.. Så ska tvinga med han :) Sen hörde jag nå rykten om att vi skulle till Antnäs och äta middag. Måste kolla upp ifall det stämmer :)

Nu ringde Ida, skit knas, hon var vaken den här tiden! Kors i taket!!! Haha :D Vi ska dra iväg en sväng så har inte tid att skriva nå mer.

Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0