Lång dag idag.

Så var det kväller, och snart ska jag gå och lägga mig. Är svintrött, har varit full rulle hela dagen lång.

Dagen började som den alltid gör, nötte dator, gick ut med hunden och åt frukost framför tvn. Pratade sedan med Marie och vi kom fram till att hon och Lycka skulle komma hit också skulle vi ta oss en promenad. Var ju faktiskt rätt så fint väder idag trotsallt :) Marie och Lycka kom, och då ringer Emelie och frågar om vi inte vill komma till Björx och promenera med dom, och inte tackar vi nej till ett sånt fint erbjudande! ;) Sagt och gjort.. Vi packade in oss i Maries bil och for dit. Riktigt trevligt med promenad och lite mys ute :) Var väl hemma till tre ungefär.

Tog det lugnt hemma ett tag, fixade lite mat och dylikt. Ebba sov då så gott kan jag lova! :) Låg och mös i sängen, min guldklimp!! ;)

Vid halv sex så gick jag och Ebba till pappa för jag skulle låna bilen. Körde hem Ebba, gav henne middag och sen for jag vidare till Emelie för att umgås lite! :) Så där har jag spenderat min kväll, blev till och med bjuden på middag. Riktigt gott var det! ;) Drog mig tillbaka där vid tio tiden, då for jag tillbaka med bilen, och halv elva slutade Patrik jobbet så då hämtade han upp mig och vi for hem.

Så nu sitter man här, trött och sliten. Har nyss varit ut med Ebbs på sista svängen, så nu finns det absolut ingenting att göra. Skönt som fan! :) Ska väl se SCI Miami som jag alltid gör. Men om det blir i soffan eller i sängen har jag inte bestämt ännu. Risken är sjukt stor att jag somnar om jag lägger mig i sängen, men det är ju bara skönt :)

Nu blev det mycket. Får skriva en annan dag istället. Typ imorgon!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0