God morgon!

Hundjäveln väckte mig före fan idag. Som straff så klev jag upp, men har inte gått ut med henne. Det får hon vänta med! Så det så. Nu ligger hon här och blänger på mig som vanligt.. Men jag tar inte åt mig för jag är van.

Nåväl, annars så ringde Elina sisådär tidigt också faktiskt! Hon ska då alltid ringa tidigt den jäveln! :) Men hon har ju också en levande väckarklocka som man inte kan få tyst på. Sötaste Josephine!! ;D Ska iallafall åka och hälsa på dom på ett litet tag innan Jossan ska sova lite lunch. Men först måste jag rasta av Ebba och fara på affären och handla lite mjölk och bröd, för jag har nämligen ingen frukost hemma! :( Så det måste jag handla.

Det var allt för närvarande. Har inte hunnit hända så mycket sen sist jag skrev! Kan hända att de kommer någon rolig uppdatering sen om jag känner för det.

Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0