Då var vi hemma

Sådärja. Just hemkommen från mamma. Jag och Ebba gick dit för att äta middag eftersom jag är så slö och inte orkar laga mat till mig själv. Och det är ju såklart supergott när nån annan lagar mat åt en ;) Så det blev Grillad kyckling, ris och currysås! Mmm ;) Smaskens. Var inte sådär jätteroligt väder att promenera i, men vafan, Ebba behövde röra på sig och jag behövde också röra på mig. Var så trött så jag tror att det var frisk luft jag behövde! Skönt var det iallafall, fastän att de blåste rätt så mycket :)

Annars har vi inte gjort nånting alls idag. Skjutsat Patrik till jobbet men inge mer än så. Bara varit hemma och slappat för en gångs skull! :) Funderar på att packa upp tvätten som jag tvättade igår så den inte blir stående tills nästa gång jag tvättar. Kan lätt bli så om jag inte packar upp på en gång, haha! :)

Usch, nu blev jag också jätte trött :( Kanske fick för mycket frisk luft i mig nu? :P

Imorgon IKEA ;) Och så vill jag även fara förbi Candy World :) Har aldrig varit där så måste ju inviga stället och handla lite snarra! :D

Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Malin

Gå och lägg dig så du orkar upp imorrn :P

2008-04-09 @ 19:52:53
URL: http://malindas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0