Då for vi

Just klivit upp. Ska nöta lite dator nu ett tag, sen blir det frukost och rasta av Ebba. Halv nio beger jag mig mot Malin. That´s nice! ;) Bilen är redan tankad så det slipper jag tänka på att göra nu på morgonkvisten, skönt.

Vet ni, har faktist inte tid att sitta här och skriva. Eller.. Jo, tid har jag. Men har inget vettigt att skriva. Jag uppdaterar när jag kommit mig hem, så kan jag skriva vilka roliga saker jag inhandlat från IKEA, vilka goda godisar jag köpt mig på Candy World och vilken god mat vi åt på Frasses! ;D

På Återseende!

Kommentarer
Postat av: Moa

yyepp , sju år! :) tiden går fort ! :p

2008-04-10 @ 16:43:51
URL: http://moanystrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0