Att jag orkar?

Fattar inte att jag orkar hålla igång som jag gör. "Alla" säger att man är trött och ska vila när man är höggravid, men för mig är det tvärtom! Gör saker hela tiden och sitter nästan aldrig still, haha :)

Drog igång med städningen efter jag hade ätit lite. Diskade, damtorkade, städade badrummet och slängde en massa skrot som bara har legat. Så äntligen är det borta! Sen fick jag då för mig att jag skulle bygga ihop skötbordet innan jag damsög eftersom det kan ju stöka ner. Ooooh, mitt tålamod är då inte de bästa just nu kan jag då säga. Som jag har skrikit och svurit när jag skulle sätta ihop det, haha! Ebba har dragit bak öronen och sprungit iväg. Hon trodde att jag skrek åt henne, lillgumman! ;) Fick iallafall ihop det och har nu ställt in det i badrummet och det fick då plats, precis så som jag tänkt mig. Kalasbra! :)

Sen så damsög och skurade jag och nu har jag precis kommit ut från duschen! Är så sjukt trött så det finns inte. Kommer nog sova som en kung inatt! ;) Längtar tills jag ska sova ;D

Måste även påpeka att jag och Ida gick en mil idag! Det ni ;)

Nä, nu klä på mig och sen slappa framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Marie

Din hurtiga jävel! Ungen kommer ju komma snart om du håller på i den här takten :D

2008-04-24 @ 07:11:32
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0