Apoteks shoppat!

Så var det en ny vecka.

Idag har jag och Ebba tagit oss en promenad till mamma och pappa. Var ju faktiskt ett tag sen sist vi gjorde det. Det gick bra, Ebba gick relativt fint i kopplet. Men bättre ska hon bli! :) Gick dit så vi var där till strax innan ett, men stannade inte så länge, knallade vidare till Suzie vid halv två. Där var vi inte heller så länge, endast 10 minuter, vi var bara in och sa hej en sväng :) Jag och Suzie bestämde oss för att fara till Storheden en snabbis, så sagt och gjort. Gick hem med Ebba, hämtade bilen och for och plockade upp Suzie.

Handlade inte alltför mycket, nästan bara på Apoteket! Handla allt möjligt smått och gott inför ankomsten av bebis, så nu har jag det jag tycker behövs. Sen om det är nödvändigt eller inte är ju en annan fråga, haha! ;) Nä, handlade mestadels till mig själv faktiskt, olika nödvändigheter :) Sen efter vi varit på Apoteket så tog vi oss en fika på fiket där. Var riktigt gott och trevligt!! :) Länge sen vi umgicks nu. Sen for vi på Djurmagazinet och jag handlade ben åt Ebba och sen for vi hem.

Hemma blev jag inte alltför länge för Ida ringde och frågade om vi ville följa med ut en sväng och det tackar varken jag eller Ebbs nej till :) Så vi gick till Rimi och jag köpte mig en glass. Mmm, så gott ;) Sen gick vi hem och jag och Patrik for och hämtade lite mat och nu har vi precis ätit. Så jag är nu mätt och belåten för denna dag! ;D

Ikväll händer inte mycket. Ska iallafall upp till Ida där vid åtta och kolla på Mannen som talar med hundar. Men nu så tänkte jag fördriva tiden och ta mig en dusch, det lät som skönt :)

Och imorgon får jag äntligen fixa mitt hår. Det är då verkligen på tiden!!! :) Ska både färga och klippa mig, ska bli underbart :) Är sjukt länge sen sen sist. Om jag ska skämmas och berätta så har jag inte gjort nå med mitt hår sen början på December. Fy mig!! :( Men nu jävlar ska jag bli fräsch igen :P

Aja, ha en fortsatt trevlig Måndag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Valborg firar jag och Sara i min stuga (:
tralla la la.

Och förrresten jag fixade mitt hår i fredags och HADE INTE FIXAT det sen sist i september, 8 månader och inte göra någonting, Det så skabbigt ut på mig. (:

haha.

2008-04-28 @ 19:41:39
Postat av: Jonna

ojoj, va blev de för shopping på apoteket?
Fika blir kanon på onsdag iaf;)

De e då mååånader sen ja klippte mig men de e så dyrt å gå till frisören:)

2008-04-28 @ 21:38:12
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Jonna

ja de lät billigt å bra när kompisar gör de:)

Jo de gick jätte bra å byta, de e ju Jonas ex som jobbar där så de e inga problem:)
Å idag ska vi bygga lite kök, buhuu va booring!
Va ska du göra idag?

2008-04-29 @ 10:32:18
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Jonna

hoppas du blir fin;)

2008-04-29 @ 11:19:52
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Sara B

Hej vännen, hur går det? Och hur mår du?
Sista veckorna nu :) snart blir det nedsläpp, nervös?

2008-04-29 @ 14:13:57
URL: http://sahraberg.blogg.se
Postat av: Moa

Hej Lisa :)
hur mår du? går det bra med stormagen? snart är det ju dags:)

2008-04-29 @ 15:16:25
Postat av: Sara B

Åh så mysigt, snart är han här. Japp, det kommer bli en han! Är nästan säker på det! :)

Jag sitter på jobbet, ringer som vanligt. Dock inte på posten, utan på Telia. :( tråkigt!

2008-04-29 @ 15:25:15
URL: http://sahraberg.blogg.se
Postat av: Lisa

Hoho! Valborgs ska firas med ett gäng jag inte känner haha. Ajja det blir säkerligen kul då man har pluntan med sig hihi

2008-04-29 @ 15:27:33
URL: http://lajsaminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0