Yeeees, äntligen!!

Igår fick jag det bästaste samtalet jag fått på hur länge som helst!! :) Dom ringde från de jobb jag har sökt och sa att jag skulle komma på intervju! Måndag klockan halv två ;) Perfekt! Känns hur bra som helst.. Nu har man iallafall en liten chans att få det, jag har ju kommit en liten bit på vägen! :)

Då var det bara lägenheten på Björx som fattas om jag får jobbet. Men de ska väl också gå och lösa. Iallafall nån gång! :) Hehe.. Är på bra humör idag. Kanske för att de känns som att saker och ting börjar lösa sig? Eller så kanske bara för att jag har helg? :) Whatever!

Gällande helgen så vette tusan vad som ska hittas på. Marie skulle ha partaj ikväll, kanske far förbi där? Kanske tillochmed dricker? Njaa. Är luspank, så de kanske inte går vägen?! Nåväl.. Nånting hittar jag nog på. Förhoppningsvis! :)

Då var det dags för frukost. Fast iofs så har jag nästan ingenting att äta? Kanske har kvar lite flingor?! :)
TJO


Kommentarer
Postat av: Helena

KOM OCH DRICK PLUPPILAINEN :D

2007-09-14 @ 18:31:09
URL: http://hheelleennaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0