Jag gjorde det!

Nuså kära vänner har jag gjort lite uppdateringar på pixbox, vilket jag inte gjort på länge. Så då var de avklarat! Inte världens roligaste bilder, men vafan! :)

Just för tillfället sitter jag på jobbet, går inget vidare idag. Men skitsamma! Är inte så brydd heller, ärligt talat! Haaah! Idag har det inte hänt alltför mycket. Eller rättare sagt, det har inte hänt mycket på hela veckan. Som vanligt bara suttit hemma på förmiddagarna, och sen jobbat på kvällarna. Tråkigt liv, menmen!

Annars så är väl allt bra, söker lägenhet på Björkskatan för fullt, men än så länge har det inte kommit ut nån vi vill ha. Tyvärr! Sen så håller jag även på att söka nytt jobb, hade varit skönt att jobba i Luleå, så det är närmare hem :) Men vi ser ju hur det går med allt sånt! Säkert skit som vanligt.

Är också ruskigt sugen på en ny soffa, och jag har ju hittat en som jag verkligen vill ha!! :) Vi får se om det blir nå eller inte, kanske lite längre fram i framtiden? Men vill gärna ha den NU! :)

Nåväl, det var lite från mig för denna gång! Ska väl fortsätta här nu. Ett litet ryck innan rasten! :)
Ha det så bra! Vi ses nån gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0