Förvirrad?!

Mycket som händer nu..

Nu har jag helg!! :) Hur skönt som helst.. Fast är bara ledig tills på lördag, för då jobbar jag igen! Blääääääää!! Men vill man ha pengar så :P

Vad som händer ihelgen har jag ingen aning om. Nyktert iallafall, det är väl de enda jag vet än så länge :) Sen får man ju se om det händer nå mera kul. Thess fyller år på Lördag, så hon ska ha partaj i Rutvik på Fredag. Kommer iallafall och kikar förbi, fast utan mina cider ;P

Nog talat om helgen. På tal om nutid så funderar jag på att käka frukost, för jag är vrålhungrig! Och sen kanske man ska ta tag i nånting här hemma. Damsuga? Vika tvätten? Diska? Plocka undan allt skit?? Damtorka? You name it! Finns hur mycket som helst att göra, och jag är inte sugen på nått utav det! Fan!

Äh! Det löser sig :) Vi ses

Kommentarer
Postat av: Suzie

ja du lisa jag kan faktiskt uppdatera.. haha... :P

2007-09-20 @ 20:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0