Deprimerad

Finns ingenting att göra, fan.. Är så ruskigt uttråkad så det finns inge slut! Har inga pengar.. Så kan inte köpa nå kul. Har inga pengar på mobilen, så kan inte höra av mig till nån. Och jag har inge soppa i bilen, så jag kan inte fara nånstans. Kan de bli värre än såhär?! Tror fan inte det.. Jo just ja! Har typ inge mat heller.  Det kunde bli värre, haha! Bantningskur till Tisdag.

Har en dålig dag. Men det kanske du redan märkt?


Och om jag ska fortsätta klaga så är Ebba jobbig! Till en viss del iallafall. Kanske kommit lite i trottsen? Hon är iallafall inte sitt vanliga ja. Trist! Men det blir väl bättre. Det tror jag minsann! Om jag ska sluta gnälla och göra nått med mitt liv.. Som att lägga mig på soffan och glo på tv?! Jo. Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0