Trötter

Kan ju uppdatera lite fort vad som hänt sen sist, tyvärr är det inte så mycket! :P Iallafall så var jag på Storsand med Elin och bosse igår (och självklart Ebbs) så hundarna fick springa av sig lite! Ebba är en rolig prick hon.. När hon ska springa med pinnar i munnen så är det då inte dom små pinnarna hon är ute efter, då är det typ små träd! Hon tar såna som är cirkus tre meter långa och kutar gärnet. Haha! riktigt söt min Ebbs ;D nåväl, sen på kvällen så blev det att jobba. Egentligen ville jag inte det (som att jag nånsin vill det, ööh?) utan jag ville följa med alla tjejjor och träna hundarna. Men så blev det inte. Och tur det tror jag..

Hade blivit hund fight i slutet på kvällen, så Lycka var tvungen att fara och sy ihop sitt lilla öra! :( Stackars Lycka!! Hoppas bara hon inte får några men utav det som hände. Och att hon fortfarande kommer vara gladaste hunden i världen! Men tror jag :) Det hoppas jag iallafall :) Tur i oturen, hade kunnat sluta värre än vad de gjorde.. Iallafall så verkar hon må bra nu, trots att hon inte trivs med tratten om jag förstått Marie rätt? :) Men hon vänjer sig!

Idag så har jag varit och ätit lunch med Ida i stan. Snuskigt gott var det! Käkade världens godaste kycklingpasta. Dit ska jag fara flera gånger, mm ;) Sen var vi på Skokanonen, H&M och Intersport också! Och vi har även hunnit med att vara på Storsand med hundarna i nästan en timma! Och kvällen har jag spenderat hos Elin med henne och Malin. Riktigt trevligt! :) Malin färgade håret, Elin gjorde det åt henne, och jag åt ostbågar och drack läskeblask! ;D

Och nu så är jag sjukt trött också! Känner att jag börjar bli rätt trött på kvällarna nu på sistone. Vill bara sova hela tiden! Men de är ju skönt de också :)

Ska ta och vara lite social med Patrik innan jag somnar, haha!
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0