Tisdag=Kärringhäng el. Hundträning

Och givetvis missar jag allt. Bara för att jag jobbar alla knäppa och dåliga kvällar! :( Och jag har inte råd att ta ledigt, iallafall inte nu. Så det blir att följa med en annan gång! Men de hade varit sjukt roligt iallafall :)

Idag är det tråkigt väder. Lisa och Ebba har riktigt tråkigt! Ebba har gått och lagt sig i sängen igen. Haha! Tror hon är less på mig, för jag sitter alltid vid datorn på förmiddagen! :P Vad ska man hitta på idag då? Typ ingenting kanske. Vänta på att man ska fara och jobba, för att sen komma hem och gå och lägga sig. Jo, så får de bli!

Nu har Emma flyttat!! :( Det känns riktigt trist! Men det finns ju telefon iallafall, det är då tur de :) Pratade med henne igår, och än så länge verkar allt bra. Men vi ser ju. Tycker hon ska ångra sig och flytta hem! Haha :D

Nä, om jag ska ringa nån och störa! Typ om nån ligger och sover? Jo, de gör jag. Heeh!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du får säga bort att jobba på tisdagar och jobba nån annan dag istället :P

2007-10-04 @ 02:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0