Strömavbrott

Det är precis vad vi haft här för nån timma sen. Rättare sagt kring sju tiden!
Trodde för fan att jag gått och blivit blind då de blev strömavbrott! Tänk er att stå i duschen och blunda när du sköljer ansiktet, och sen när du väl tittar, ja då ser du ingenting! Hahaha! Livrädd blev jag. Men som tur var så var de ju inte så iallafall :) Kolsvart var det i hela lägenheten, och inte bara gär heller, utan alla lägenheter jag såg runtikring hade tänt ljus och gick runt med ficklampor. Ida kom förbi, hon hade också mörkt och hon kunde inte ens tända ljus för att henne tändare var borta, hah! ;D Var tydligen strömavbrott i Sunderbyn också.

Nuså har vi ström iallafall :) Den kom tillbaka efter ungefär 40 minuter. Så de var ju inte hela världen. Rätt så myspys egentligen! ;)

Annars har de varit lugnt idag. For aldrig och jobbade på grund av sjukt mycket illamående! :( Så vi for och släppte Ebbs en sväng i skogen, körde lite sök med henne vilket hon tycker är sjukt kul :P Då söker hon oss, inte godis eller nå liknande. Sen har jag varit hos Elin ett tag och hälsat på och fikat. Hon fyller år idag! Grattis igen ;) Sen så har jag bara varit hemma, och ska väl gå förbi Ida en sväng på ett tag. Käka lite bulla ska vi nog, tänkte ta med mig det iallafall :P

Nu har jag fan skrivit två gånger idag! Har aldrig inträffat förr faktiskt.
So long, suckers!

Kommentarer
Postat av: Thess

Jodu, Ludde jag vill lova att det var goder gott :P Men nu ska du se att jag ska bjuda dig på den rätten när jag flyttat hemifrån och när du blivit tjock och xtra hungrig :P Hööööh! Kram på dig gullunge!

2007-10-29 @ 20:16:21
URL: http://thheerreessee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0