Så var det Söndag!

Vilket innebär att jag jobbar idag. Och, att man måste ställa tillbaka klockan! Skönt som fan.. En timma längre blir denna morgon :) Kanske ska gå och lägga mig en stund till med Ebba?! Myyyys ;)

Igår så var det en jättebra dag tycker jag :) Kring tolv-ett tiden så for jag, Patrik och Ebbs på niperna. Så hon fick springa lite! :) Sen fortsatte vi vidare till Djurmagazinet, där vi handlade massa hundgodis och en stor leksak åt henne! :) Den var uppskattad, de kan jag lova. Så uppskattad att hon redan lekt sönder den. Nästan!  Sen for vi hem, men hemma blev jag inte långvarig. Ringde Ida så hon följde med på dollarstore, skokanonen och växtriket! :) Handlade lite på dollarstore, såsom en skurhink och lite godis! Hah :D

Direkt jag kommer hem så är det bara att springa till tvättstugan, för då var de min tur att tvätta! Medans jag tvättar så diskar jag bort det feta berget med disk som vi hade, och Patrik damsuger och skurar! Så helt plötsligt blev hela lägenheten städad. Skönt som fan! ;) Sen efter allt sånt så for jag till Emelie på kvällen och hängde med henne, Vilma, Rex och lilla Nova! Tror du man blir sugen på en till hund eller?! Haha, hon var så fin så ;) Där var jag iallafall nästan till klockan tolv. Sen hem, fixade lite, och sen nattinatti! Jättebra dag! ;)

Idag är de väl inte lika kul med tanke på att jag måste jobba. Men vafan! Kan ju inte deppa alltför mycket. Har ju mina roliga jobbarkompisar, så nånting har man ju att se fram emot! :P Sen ska jag och Patrik även hinna med att fara och storhandla nu på morgonen, har absolut ingenting hemma! :( 

Nej. Nu avrundar jag. Har skrivit en massa nu, och ingenting vettigt heller! Haah
 

Kommentarer
Postat av: Moa

jäkulen så flitig du var :P

2007-10-28 @ 12:26:12
URL: http://litenmoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0