Fan så tråkigt

Jahapp. Idag var det meningen att jag skulle till barnmorskan för första gången. Men så ringde dom i morse klockan nio och ställde in, för hon var sjuk och dom hade ingen vikarie! :( Tråkigt.. Jag som så gärna ville dit. Så måste vänta till den 24 oktober. Det är ju en vecka dit ju! Läääänge att vänta :( Aja. Finns inte så mycket att göra åt saken. Bara vänta.

Annars så är det väl sådär. Mår illa mest hela tiden! Iallafall på mornarna. Skitjobbigt. För jag kan ju inte äta nånting och jag är svinhungrig. Är därför jag mår som mest illa. Men nej! Maten vill inte ner.. Så bara vänta tills klockan blir kring tolv, då går det!

Igår var jag tillbaka på jobbet. Nya krafter nu! ;) Får iallafall hoppas på det.. Har ju varit borta hela förra veckan.. Så lite ny energi har jag allt fått! :P Bara bra. Så man orkar nånting. Haah! Jobbar även idag och imorgon, men sen ledig till och med Lördag. Så jag jobbar Söndag. Så tre dagar ledigt iallafall :)

Och imorgon fyller Patrik år! :) Då blir han gammal och grå. 24 år. Nu är han inte så liten längre minsann! Haha :P Fast han har ju aldrig varit mindre än mig, men ändå! ;) Tyvärr så har jag inte köpt nånting åt han, men de vet han redan! Jag fick ingenting utav han när jag fyllde år heller, så de jämnar ut sig :P

Nu ska jag bege mig till tvn, och fortsätta må illa!
Lev gott, må ej illa

Kommentarer
Postat av: emmmmma

heej mammalisa ;P du ska se att du kommer säkert att må bättre!=) eller ja, jag vet ju inte, man man kan ju hoppas iaf. hohoooh

2007-10-16 @ 22:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0