Äntligen ledigt ;)

Härligt med helg nu :) Fast iofs så har jag bara jobbat 3 dagar, men vafan! :P Är så jäkla tråkigt, så de känns som att jag jobbat 100 dagar :) Så idag blir det att fara till Björx till Jenny och Emelie :) Så Ebbs får busa lite med sina stora starka pojkar! Haha :) Ena är pappa Rex, och den andra kanske är blivande maken Douglas? :P Nääää. Vad knasigt!

Iallafall så är jag på bra humör idag, och de känns bra! Mamma var även nyss förbi och lämnade två liter mjölk till mig. Ringde och beställde det! :) Flingor&Mjölk är de enda jag kan äta, annars börjar jag må skit illa! :(

På tal om det så ska jag gåmoch äta nu, trevlig helg!! :)


Kommentarer
Postat av: Thess

Nämen, din lilla nöööt :)

2007-10-04 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0