Tisdag

Japp. Idag är det Tisdag, imorgon är det Onsdag och sen så är jag ledig. Hela tre dagar! Känns hur skönt som helst :) Fast de kommer väl ändå sluta med att jag bara sitter hemma och har tråkigt? Haha!

Jahapp. Här har de då inte hänt mycket. Ingenting helt enkelt! Har ett sånt tråkigt liv känns de som ;P Det enda roliga jag har gjort är väl att jag suttit på IKEA´s hemsida och kollat på allt jag vill ha! :D Jag och Ida ska jag fara till IKEA efter jul och nyår, så de blir kul. Någon annan som vill med?! :) Fast man får inte bli för många heller, för alla saker ska få plats i bilen, haha ;D Tänkte handla rätt mycket vettigt till lillen så man har de gjort. Fast de beror ju på hur mycket jag får i presentkort, för annars har jag inte råd! :D

Igår var jag och Ebbs på Björx en sväng och tog en promenad med Emelie,Vilma, Rex, Jenny och Loke! Ingen Douglas för han hade fortfarande kvar stygnen! :( Men nu har han förhoppningsvis fått ta bort dom?! :) Så kanske blir att fara och leka med dom, kanske idag eller någon annan dag. De får vi ju se! :)

Nä, nu ska jag äta frukost och fortsätta snoka vidare, hehe!
Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0