Sista tandläkarbesöket för i år?

Ja, de får vi då hoppas! :)

Varit hos tandläkaren nu på morgon kvisten och borrat mitt sista hål. Skönt att jag fått de bortgjort nu! Det var ju faktiskt tredje besöket för i år. Så förhoppningsvis måste jag inte dit förräns om ett år till ungefär! :) Gillar inte tandläkaren så särskilt mycket. Men vem gör det?

Annars vette tusan vad som händer idag. Ska iallafall ringa och boka bord på Waldorf, för jag och Patrik tänkte gå ut och äta! Mums ;) Om de nu finns nå bord, men de får vi ta och hoppas! Sen vet jag inte alls vad som händer på kvällen. Får se vad man hittar på! :) Kanske gör hembesök hos någon? :D

Nä, nu ska jag ta mig lite frukost framför tvn. Och bara slappa ett litet tag!
Puss på mina favoriter Ebbs och Patrik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0