Måndag, igen!

Så var det ännu en ny vecka! Tycker veckorna går snorfort! Men tur är det, för då är de snart jul mys! ;) Längtar som fan till julen, är så jäkla mysigt!! De är den bästa tiden under vintern tycker jag. För nyårsafton är så jävla överskattad!

Sitter för tillfället på jobbet och snorar. Min näsa är inte pigg och kry! :( Men men, kan inte vara borta nånting för jag förlorar en massa pengar! Jag har till och med tagit på mig extrajobb igen, nu på Lördag! Fast vi vet inte ännu om det blir att jobba då, men de hoppas jag :) Lite extra klirr i kassan skadar aldrig ;D Speciellt då de kommer i December då jag förhoppningsvis far på IKEA. Är sjukt sugen! Får väl fara i början på Januari nån gång :D

Nä, nu har jag inge mer vettigt att skriva. Som att det här var vettigt liksom?!! ;D

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0