Äntligen!

Nu har jag varit hos barnmorskan. Det var på tiden! ;) Hon sa väl inte alltför mycket. Allt såg bra ut, och så fick jag en massa papper jag skulle läsa tyckte hon! Okej då, jag får väl ta mig tid att läsa de ;) Jag visste inte att man var tvungen att fixa allting själv. (Har de varit så tidigare? Ni som vet?) Jag måste ringa och boka tid för ultraljud, och även till labbet, för provtagningar. Det hade jag ingen aning om. Men men, vad gör man inte för att man måste? Haha! :D

Annars då? Jaa. Igår så var jag aldrig och jobbade. Hade ingen ork över huvud taget. Helt orkeslös var jag. Låg i soffan och såg på tv hela dagen nästan! :) Sen på eftermiddagen så var jag och Suzie och hälsade på Anne. Hon är riktigt stor nu :) Nu är det inte länge kvar. Cirka tre veckor bara! Kul :)

Nä, ska ta och mata mig och min hund nu. Och lägga mig i soffan och slöa som vanligt!

Hejsvej!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag fick också boka UL själv, men inte provtagningar i labbet. Vad för prover förresten? dom vanliga, sänka och blodtryck eller?? de behövde vi inte boka själv iaf. Eller ska du ta några specialprover? :)

2007-11-06 @ 09:58:50
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: jenny

kul att ni följer med och tack för komplimangen:)

jaha just de, dom proverna hade jag glömt..jag tror att jag också bokade dom själv?? fast kommer inteihåg de heller:) ses senare....

2007-11-06 @ 13:59:05
URL: http://fibbz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0