Premiär!

Jag har bränt mig!! Hur coolt är inte det? ;)
Det är ju bara Maj, och jag har redan bränt mig, just precis idag! Haha, knaaas!! ;)

Jo just det, precis som det låter, det vankas sommar! Hur härligt är inte det då? Sjuuukt skönt!
Jag och Ebba har tagit våran dagliga dos promenad, med en promenad till Mamma. Ebba blev väldigt slut av det idag, tror det berodde extremt mycket utav värmen. Törstig var hon om inte annat!


Annars så leker livet.. Jobbat idag, var ett tag sen nu känns det som. Fyyy Lisa!! Men skönt att vara lite ledig nu när det är sånt kanonväder! Slö vecka framför mig.. Jobbat idag och jobbar imorgon. Sen ledig till på Söndag.. Jobbar då Sön - Tis, sen ledig Ons - Sön ;) Lovely!

Imorgon händer inte så mycket. Tänkte ta tag i disken, haha! Och även en promenad ska vi kunna klämma in. Fast denna gång lite kortare, bara till Rimi och tillbaka. Måste handla mig lite bröd och sånt tjaffs! Men Ebba blir glad bara hon kommer utanför dörren, så hon blir nog nöjd med den promenaden ;)

Nånä, ska väcka Ebba så hon får kissa en sista gång, sen sova för natten! Ska väl själv börja göra mig redo för sängen, så tråkigt att sitta uppe ensamen!

Pyss

Kommentarer
Postat av: Marie

Fiint! Vi är peppade. Synd bara att de typ kommer att blåsa bort. Haha! :)

2007-05-31 @ 08:26:27
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0