Humöret är på topp!

Allt känns så himla bra! Varför vet jag inte, men de är så det är ;) Kanske för att de är världens finaste väder idag? :) Kanonbra väder är det! Ska ta mig en promenad med Ebba när hon vaknar, ska gå till mamma. Så får hon trötta ut sig lite ;) Och så kanske man kan få sig lite färg? Haha ;)


Igår så blev det att jag och älskling grillade här hemma! Har aldrig gjort de för, men nu gjorde vi det. Köpte oss en engångsgrill på Ica Maxi ;) Nästa löning så ska jag ta och köpa oss en grill, det blir bra! :) Och så får vi hoppas att altanen har blivit byggd då också, så man kan sitta ute. Sen så har jag även en plan om att fara till IKEA nästa löning. Ska då köpa mig ute möbler! Det blir kanon ;) Kommer bli en toppensommar känns det som just nu!


Har även fått papperna om valpkursen idag. Så den börjar den 7 Juni. Det ska bli sååå kul! Så får man se hur duktig Ebba är egentligen? Haha! ;) Kanske den bästa, kanske den sämsta?! Vi märker ;)

Nä, ska dra på mig nå vettiga kläder, så ska vi snart börja traska!
Ha en underbar dag!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0