Fan vilken helg!

Den här helgen har varit helt underbar!! ;) Haah..

I Fredags så börjades kvällen på Exotic med Elina, Petra och Anne. Åt gott och drack gott! ;) Riktigt trevligt var det.. Sen for vi vidare till Petra och fortsatte festandet där :) Jag och Elina gick även förbi på Harnet en sväng, tog en varsin cider och öl och spelade på Jack Vegas. Givetvis så vinner Elina, och inte jag!! FAN, haah ;) Nåväl, sen upp till Petra igen, sen vidare till Cleo! Riktigt kul kväll, men fiifan, kanske lite vääääl mycket alkohol! ;)

Och Lördagen spenderades i sängen hela förmiddagen med Ebba. Haha! Hon ville sova ruset av sig med mig! Tss.. Sen for vi till Måttsund till stugan och hälsade på där. Patrik stanna kvar för att dricka öl och basta, medans jag och Ebba for hem! Orkade inte vara med fyllefolk när jag var bakis ;) Så jag passade på att tvätta.. Och sen vid halv åtta så rullade vi vidare till Emelie och Rex :) Så vi spenderade våran kväll där och lekte :) Sen vid elva tiden hämtade jag Patrik och vi for hem och sov!

Det var den helgen! Jävulskt kul har den varit iallafall :) Händelserik om inte annat! :P
Ska fortsätta jobba nu, vi ses! :P

Kommentarer
Postat av: Fnyyy

haha, fan va full du var i fredags när vi skjutsade hem dig, hoho :) rolig lill sprätten! :D

2007-05-14 @ 10:23:51
URL: http://fnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0