Bus i hus!

Så satt man på jobbet och nötte, igen!! ;) Rätt kul, så har man nånting att sysselsätta sig med. Så tråkigt att jobba hela tiden! :P

Valbrog var riktigt bra, och trevlig!! Var ute i Rutvik hos Marie och John. Trevlig stämning var det! Satt ute nästan hela kvällen kring brasan och myste.. Kooooosie! Dagen efter var inte alltför farlig. Mådde lite knas på morgon kvisten, men då ville mitt lilla monster ut, och då började jag må bättre :) Frisk luft är alltid bra! Sen slappade jag hela dagen lång med hämtmat från Waldorf. Mmm, så gott!! ;)

Och idag så har jag varit hos Marie en sväng! Så att Ebba och Lycka fick busa av sig lite. Galningar säger jag bara! Att dom aldrig blir less?? :) Ebba tyckte även om kaninen som Marie har, haah ;) Den var kul att nosa på!


Och nu så ska jag väl ta och ge mig! Kanske göra nå vettigt här, som att gå på rast? :P Rökpaus för mig och Emma, wihoo!!

By the way, Grattis älskling ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis älskling till vadå? Nu är man juh lite nyfiken :)

2007-05-03 @ 09:52:00
Postat av: Moa

Hälsa patrik grattis till jobbet :)

2007-05-03 @ 19:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0