Pirri pirri?

Så var denna dag avklarad! Jobbig dag idag, men alla dagar är inte alltid så roliga. Tyvärr!

Annars är allt bara bra. Glider på här hemma med städhinken typ! Hahah.. Har inget annat att göra på dagarna, så sånt pysslar jag med! :)


Idag har jag iallafall jobbat en sväng på morgonen.. Sen följde jag med Elina, Daniel och Jossan till Dollar Store. Köpte mig ett par gardiner för 50 kronor! Man kan ju verkligen fynda där alltså ;) Sen gick jag en promenad med Emma och Diva till hennes mamma, och därifrån drog vi till stan och kolla läget, och köpte även glass, haah ;) Tyvärr blev det ingen mjukglass, men en Daim iallafall.

Det var det!

Nu ska jag väl ta och fixa här lite. Och ta mig en rök! Så blir det väl sängen snart igen! Trött är jag

Endast två veckor och en dag tills vi hämtar hem Ebba ;) Om det nu blir det namnet?!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0