Grattis lillebror :)

Idag fyller bror hela 17 år! :) Gammal och grå börjar även han att bli, haah ;P

Så ska väl dra dit på ett tag och käka mig lite tårta! Det glider alltid ner, även fast man är i princip proppmätt! Fast vet inte vad jag ska köpa till han. Blir kanske nånting från bolaget, de får man se ;) Det tackar han nog inte nej till, haha!

Annars flyter dagarna på som vanligt. Jobbar och står i, och städar här hemma. Hur mycket man än städar så blir det aldrig tillräckligt rent? Visst är det så, jag fattar inte! Hm.. Knas!

Nåväl, imorgon är det löning. Så då blir det stan och sen då fest på kvällen. Det blir nog kul :) Fast vi har inte bestämt oss ännu vars vi ska ut. Dom andra är sugna på Boden, men jag vet inte? Klurigt det där..

Nä, ska se om jag fått in nå pengar så jag kan betala lite räkningar, de skulle inte skada. Vises!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0