Ännu en

Så var det ny vecka igen! Tiden går så jäkla fort alltså. Vet inte vad jag ska ta mig till? Haah ;)

I Söndags blev det att jobba hela dagen. Och vi i mitt projekt körde en liten tävling. Om vi tog målet som coacherna satt upp för oss så fick vi gå hem. Och visst! Vi klarade det, så vi fick sluta klockan sju iställer på nio! :D Meeeen! Emma slutade ju klockan nio, haaah! Så fick sitta och vänta på henne iallafall. Men hon fick fara klockan åtta ;) Tur det!

Igår var de ju också jobb och skit, men inte lika mycket.


Och idag då, Tisdag. Vad ska man göra? Inte mkt.. Funderar på att ta mig min morgonrök, för att sen hoppa i duschen och tvätta ut det äckliga medlet jag har i håret! Håret blir skitflottigt, ser inte ut som jag tvättat det på typ två veckor. Haah!

Ha det så bra allihopa.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0