Sömntuta

Ebba sover nu, och jag sitter här och fördriver tiden! Tänkte faktiskt ta och städa lite, det behövs! Damsuga och damtorka och plocka undan en massa skit, och vika tvätten! Det blir nog min dag. Puuuh! Sen blir det ju självklart att jobba ikväll. Kändes inte alltför givande men man måste! :(

Annars så har de inte hänt ett skit sen jag skrev sist! På tal om annat så får man lite peningar på Torsdag, de kommer sitta fint! ;) Ska kolla om man har nån krona kvar efter räkningarna, för då blir det nog att fara på stan och se om man hittar sig nå kul inför midsommar :) Skulle gärna vilja ha mig nån kjol, för dom har jag extremt få utav :/ Men vi ser ju!

På Torsdag har vi även hundkurs igen, hoppas det går bättre denna gång! Haha ;) Men det tror jag nog.. Ebba blir bara duktigare och duktigare för varje dag som går. Är så stolt! Haha :P Mammas lilla pärla!


Nu ska jag börja med min såkallade städning, fårse hur långt jag kommer innan jag hittar på nå annat som är roligare! ;)

Puss på mina favvisar, Patrik och Ebba!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0