Polisen var häär!!

Så var denna helg slut! Tiden bara rusar fram, nästa Söndag börjar jag jobba igen, för då är min semester slut! Buhuuu :( Det går för fort! Men kul har jag haft iallafall :)

Helgen har varit bra, tagit det lugnt, med alkohol. Mohaha!! Vadå sommar alkis? ;) I Fredags var det en lugn kväll, jag och Ida satt och drack lite här hemma och snacka gojja! Hundarna busade såklart så vi gick och satte oss ute på ängen ett tag så dom fick springa av sig :) Sen kom även Göran på kvällskvisten och hängde gäng med oss. Och ja, Patrik var ju också hemma, framför datorn! Hehe, ovanligt? :P

Igår var det lördag, och eftermiddagen började intressant! Polisen var i grannhuset och bevakade. Hade tillochmed omringat huset för de var nån där inne dom skulle ta fast. Och jag då, nyfiken i en strut vill ju såklart veta vad som händer, så jag traskar ut med hunden och börjar snoka! HAHA :) Sen får dom iallafall fast snubben dom ville ha, och jag såg på. Det tyckte jag var kul! ;) sucie hade sett allt från hennes fönster, snuten hade även dragit pistol innan dom storma lägenheten! Lite action i Gammelstad skadar inte, haha :D Iallafall så drack jag lite med Suzie, Magnus och Petri igår, sen kom även Patrik när han väl kom hem från Ö-vik. Slapp kväll :)

Och idag gör vi ingenting. Har storhandlat, det var på tiden! Hade ju för fan bara isbitar i frysen (Det är tamejfan sant också) Och nu ska jag ringa och stressa Ida så vi kan gå ut med hundarna. Och ska även kolla NSD och Kuriren om de står nå kul från igår ;)

Hare bra! HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0