Trött, sliten och glad på samma gång

Torsdag idag. Vilket innebär att jag endast jobbar ikväll, sen låååååååångledig! Fiiifan vad skönt det ska bli :) Ingen förstår nog hur glad jag är, haha! Och nu har jag även jobbat sex dagar i rad, och då blir jag dessvärre ännu mer less. Fast inte idag, för idag är "sista dagen" ;)

Gummorna skulle ta sig en promenad på Björx nu på förmiddagen, men jag hinner inte till halv elva! :( Blir för tidigt. Inte hunnit göra nånting ännu, varken väckt hunden, gett henne mat, eller ens hunnit äta själv. Så jag får slita upp Ida på en promenad! ;) Ska även försöka hinna diska lite nu på förmiddagen så det blir gjort nån gång. Tänkte göra det igår efter jobbet, men icket. Då packade jag endast upp all tvätt som vi tvättade igår. Så nu är allt rent och fint inför resan :) Ska även ta och damtorka idag, och putsa alla skåpsluckor/dörrar så det är rent och fint. Så slipper jag göra allting imorgon. För imorgon ska det också städas!

På tal om imorgon så närmar sig den dagen med storsteg nu! Hihi ;) Ska bli så kul att fara till sunderbyn. Dumt är det att det kostar så pass mycket att köpa bilderna, menmen! Ska försöka göra en fuling ;) Hehe.

Nä, nu kom Ebba!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Lisa då, inte är det ju värre än att du kliver upp tidigare på morgonen :) Inte tror jag Ebba klagar, hon blir nog bara glad av att få komma till björks. Jag tror nog allt att det är tant Lisa som är lite morgontrött :)

2007-12-20 @ 10:08:40
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Malin

Jag tycker då fan inte det är kul! Haha. Den är kl 9.25 så hör väl av mig efter det nångång om det vill sig väl :)

2007-12-20 @ 16:58:15
URL: http://malindas.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo jag kan tänka mig det. Jobbigt. Lycka till imorgon. Vi håller tummarna för att det är två ;)

2007-12-20 @ 17:20:18
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: emelie

lycka till på ul idag vännen!

2007-12-21 @ 08:57:01
URL: http://em3lie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0