Så trist

Hur jävla svårt ska de vara att få tag i en lägenhet som vi vill ha. Det räcker ju tydligen inte med 4 års kötid. Nej! För då hamnar man bara på 12 plats. Fan vad less jag är! Det är ju inte ens på något jättefint område, enligt mig. Menmen! Bara att fortsätta söka..

Igår så for jag och Ebbs till Björx. Var så kallt ute så blev ingen lång promenad, bara en snabbis! Sen var vi inne mest hela tiden. Först hos Emelie.. Sen gick vi över till Jenny en sväng och fikade lussebullar :) Det var trevligt. Sen for jag hem, åt lite mat, och sen till jobbet!

Idag händer nog ingenting. Ska slöa så mycket som möjligt innan jobbet! Ska nog iallafall ta tag i disken, för det behövs verkligen nu. Kommer inte ihåg sist jag diskade? HAHA! ;) Annars vet jag inte vad jag ska göra. Glo på tv kanske? Vi ser ju vad som händer. Är iallafall sista jobbdagen, sen är jag ledig två dagar :) Men sen jobbar jag sex dagar på raken innan jag får mitt "jullov". Så de känns lite jobbigt. Menmen!

Nä, ska väl ta och gå ut med min konstiga hund som har spökat för mig och Patrik nu i två dagar. Hon är ju knäpp! Måste fan vara nån spökmånad eller nå liknande. För såhär brukar hon inte bete sig!

Ha de gott!




Kommentarer
Postat av: Malin

Vart vill du flytta?:)

2007-12-12 @ 12:01:53
URL: http://malindas.blogg.se
Postat av: Malin

Oooh vill du bli björxbo din bäverkoo? :) Hihi vad jag är bra på att rimma. Du får satsa på direktbokningar, om det blir några dvs :)

2007-12-12 @ 21:01:50
URL: http://malindas.blogg.se
Postat av: Malin

Hmm då var juh det då... Du får hoppas det löser sig :)

2007-12-13 @ 11:38:43
URL: http://malindas.blogg.se
Postat av: thess

Det löser sig ska du se, var bara inte meningen att ni skulle bo i just den lägenheten :)

2007-12-13 @ 11:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0